Björn tog sig in i hästhage

Sv: Björn tog sig in i hästhage

(Ridsport)
I lördags kväll skulle Marcus Schelin ta in tre hästar från en hage på gården norr om Vitsand i Torsby kommun. I hagen hittade han en björn.



Läs mer...


ja jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv som då jag o sambon befann oss i samma hage som "nalle". Björn experten uppskattar dens vikt till ca 100 kg (muskler)
 
Sv: Björn tog sig in i hästhage

Det kan jag förstå!
Det är ingenting jag förväntar mig heller när jag går ut i hagen...
 
Sv: Björn tog sig in i hästhage

nä absolut inte en björn, varg finns det mkt av och vi har sett spår efter dom hela vintern 250 m från huset så det är väl det man har trott att man ska få se, men det kommer vi nog säkert att få göra också
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med guldtäcke på ryggen, husse gående vid sidan och en jublande, stående publik tog hästen All In adjö av ridsportens arenor. Peder...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Eftersom snön kom, det frös och dörröppnaren på baksidan som är enda vägen jag tar mig ut och in med manuell rullstol, promenadscooter...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 669
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp