Björnbacka Gård

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare speedygirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 956
S

speedygirl

Är det någon som har beställt något därifrån. mer än jag, Jag gjordet i våras i våras och fick då mina grejer hur enkelt som helst. Men det va bara att en Willab Kids grimma inte passade i den storleken som jag skulle ha. Skickade tillbaka den och skrev vad jag ville ha. Detta gjorde jag då i juli månad. Än har jag inte fått den. Har mailat till dom men inget svar. Funderar nu på vad som har hänt. Vill ju liksom ha denna grimma, för det finns ju ingen annanstans som jag kan få tag på den. Eller är det någon som vet vart jag kan få tag på en:

WILLAB KIDS grimma med ludd i färg lila och storlek ponny. Min dotter blir väldigt lessen om vi inte hittar denna. De säljer ju den tyvärr inte längre på Willab.

Behäver hjälp nu!!!

Sv: Björnbacka Gård

Vi har också beställt därifrån , skickade tillbaka en grimma mm , nu har det gått ett halvår och inga nya varor eller pengar tillbaka , trots mail . Kommer inte att beställa därifrån igen

Sv: Björnbacka Gård

Hej!

De har hemsida som man beställer i från, men till er som inte fått era saker:
Varför RINGER ni inte till dem? Då får ni ju svar direkt...
Telefonnummer finns ju på hemsidan. :smirk:

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 218
Senast: ameo
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 778
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 655
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så... 2
Svar
31
· Visningar
5 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka