Blå eller svart jacka..

_Runaway_

Trådstartare
Dagens I-landsproblem :angel: Ska köpa en jacka att ha på klubbtävling, och funderar på denna modell från Hööks. Kostar inte så mycket, enkel och ja. Hur som helst, vilken färg ska jag ha? :D Svart tänkte jag först, men hästen kommer gå i blått, schabraket är blått samt martingalens remmar som går till tygeln, är av blå resår med gula ränder. Snyggast med blå jacka då?

Jacka

Sv: Blå eller svart jacka..

Jag skulle ha köpt en blå jacka ! tycker den är finast och speciellt om hästen går i blått!!
// en som tycker om att matcha mycket!!!

SVART SÅKLART!! :D

Kan man ha till alla färger! :idea:

Ska du ha den blåa jackan måste de vara av samma blåa nyans som den övriga blåa utrustningen.

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·
Utrustning Matchningsfreak hej :D Jag har ett i-landsproblem :angel: Min häst väntar på operation och ska stå rätt länge och jag har gott om tid...
Svar
4
· Visningar
2 288
Senast: ajax85
·
Utrustning Har inte så mycket att göra utan sitter och klurar på färg och modell på träns och lädergrimma till denna fröken. Tänkte shoppa lite...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka