Blå knapp på Stübben?

athena

Trådstartare
Nån som vet när de började med detta? Jag har en Siegried II:a som jag skulle vilja veta årtal på. Serienr börjar med 87 vill jag minnas, men kan den verkligen vara så gammal? Den har de blå knapparna. Är inte den nya typen av Siegfried (mjukare) utan den gamla.

Sv: Blå knapp på Stübben?

Jag tror att årtalet kan stämma med 87.

Jag mailade mitt nr till stübben och fick då reda på datum, månad och år den var tillverkad samt storlek och bomvidd :)

SnigelEffekt skrev:
Jag mailade mitt nr till stübben och fick då reda på datum, månad och år den var tillverkad samt storlek och bomvidd :)

Coolt, det måste jag göra! Går det bra med engelska...?

Liknande trådar

Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
503
Senast: Exile
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 164
Senast: Pinus
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: DarkInNight
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 546
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka