Blå reflexer?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lolouice
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 650
L

lolouice

Såg en tjej som hade blå reflexer idag, glömde fråga var hon köpt dessa. Någon som har och som kanske rekomenderar eller dissar dessa? Var kan man hitta dem?

MVH Louice

Sv: Blå reflexer?

Jag läste för ett tag sedan att ALLA färgade reflexer ger sämre reflektion än de traditionellt vita/grå i skymmning/mörker. Så själv köper jag de tråkiga grå.....:( men de ska enligt experter vara de bästa
Men i älgjaktstider när man vill synas bra i skogen så är de färgade att föredra.
våran ridsportsbutik säljer blå,rosa,gula,gröna reflexer tyvärr så har de ingen internet/postorderförsäljning.

Sv: Blå reflexer?

Vet du vad det är för "märke" då? på de färgade i din ridsportbutik?

/Lollo :bump:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 429
Hoppning Såg idag en blå tunga på hopphäst på GHS. Syntes tydligt från min plats i TV-soffan- Såg också hästar som gapade med skarpa bett i...
Svar
18
· Visningar
1 647
Senast: Shaggy
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
871
Senast: Lisen82
·
Katthälsa Ska inleda med att säga att hjärte-katten är inlagd på djursjukhus, jag kan inte låta bli att googla mig blå men hittar nästan...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: Snurrfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈