Bläääääää , kräk

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare pippi27
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 003
Status
Stängd för vidare inlägg.
P

pippi27

Blev väldigt sent igår trots att vi ska upp tidigt.
Blev ändå väkt tidigare än beräknat av dottern som kräks hejdlöst:crazy:

Nu hoppas jag verkligen att det är maten hos mormor igår som satt magen ur spel så att det inte är vinterkräksjukan:(

Cola hade jag hemma som tur var, men blåbärssoppa ska inhandlas när affären öppnar.

Ingen bra dag att ha sjukt barn. Jag får hem 3 ton hör till hästarna nu på morgonen:smirk:

Sv: Bläääääää , kräk

Neeeej, stackars liten! Jag håller tummarna för att det "bara" är dålig mat, så att ni slipper bli däckade allihopa. :crazy:

Fyy hoppas det bara är mat som gjort henne dålig.

Här hemma blev sonen dålig i torsdags, var bra i fredags och så igår blev han dålig igen och kräks fortfarande, men mår bra annars.

Nu på morgon blev minsta dålig och kräkts två gånger :crazy:

Bara att vänta och se om vi andra ochså blir dåliga:crazy:

Ska ha ett års kalas om en vecka så jag hoppas det går över fort.

Stackars! Vi fick med oss nån magsjuka hem från kanarieöarna - tackar bara min lyckliga stjärna att ungarna inte började spy förrän EFTER vi kommit av planet :crazy:

Jättejobbigt med sjuk ettåring annars var det egentligen inte så fel för vissa vuxna att gå ner allt man gått upp på semestern :angel:

Massor med blåbärssoppa i kylen har vi ju! :bow:

Senast ändrad av en moderator:

Men då, att ni inte "sprungit" upp hit med det då:idea: :angel:

Fast nu har det ju lugnat sig, iofs så finns det ju inte längre nå´t att komma upp (eller ner)

Vi tar fikat en annan dag! Tack åter igen för all hjälp imorse:bow: :bow:

Tjänster & gentjänster-you know! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 155
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 827
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 191
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka