Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hänger inte med riktigt, blir det rea på saker imorgon? Vet man redan nu vad rean blir på, eller kommer erbjudandena först imorgon då? Jag håller inte precis reda på reklam, kan man nog säga...
Jag skulle behöva en ny riskokare, någon som har några tips?![]()
Vissa har redan lagt ut de erbjudanden som börjar gälla vid midnatt. Vissa har redan nu erbjudanden. Andra släpper erbjudanden vid midnatt. Andra släpper imorgon bitti. Men 24/11 - dvs imorgon - är black friday, en stor rea (tänk mellandagsrea) som importerats från USA.
Knepigt, är inte Black Friday relaterat till Thanksgiving? Importerar vi "mellandagen" utan helgen?![]()
Ska ni shoppa någonting? Tips på bra fynd och liknande?
Jag ska nog handla massa julklappar från USA. Det är där man har ordentlig rea. Vad ska ni handla och från vilka sidor?
Det är väl mer för att sälja ut årets prylar och göra plats för nya prylar i butikerna, samt starta igång försäljningen, I sverige är black friday inte lika stort som i USA, jag saknar dom riktiga reorna på 80% ! Då kan man göra riktiga fynd på märkeskläder och dyra teknikprylar. Det kanske kommer!Knepigt, är inte Black Friday relaterat till Thanksgiving? Importerar vi "mellandagen" utan helgen?![]()