Black friday

Jag vill gärna ha en soundbar till min TV, men inte säkert alls att jag kommer köpa någon. Om jag hittar någon till väldigt bra pris kanske, men det kan ju vänta.

Annars brukar jag kunna fynda några julklappar. Pappa fyller 60 i början av nästa år också, ska se om jag kan hitta något bra där.
 
Jag har köpt balsam och hoppas att butiken jag tänkt beställa en ny armatur plus lysrör vill köra lite extrapris! Kanske kan få tag på billig energidryck också :angel:
 
Jag kan nog inte låta bli att kolla om det dyker upp något kul 😅 Efter den här stentuffa hösten är jag noga med att belöna mig själv, både med prylar och annat. Jag har köpt flera adventskalendrar till mig själv, gått på massage, sett till att äta ute så ofta jag velat, varit i Stockholm och turistat och bara försökt hålla mig upprätt trots att jag varit begravd i arbete.

Det jag ska titta mest efter är om massagefåtöljen jag vill ha sänks något. Jag ska ändå köpa den när all renovering är klar i min lägenhet men det vore tacksamt med åtminstone en liten sänkning eftersom den kostar närmare 40 papp 😅
 
Någon tandborste blev det inte, det var ”rea” på vissa modeller som inte är intressant. Däremot kom en enorm rea på mina favoritridbyxor nästan halva priset (riktig rea alltså) så jag köpte ett par faktiskt.
 
Jag behöver ett nytt grafikkort, igår, kollade runt men nja, de som det är rea på går på 15,000-40,000 papp. Så även om det är black friday så är det liiiite över min budget.
 
Jag har nog aldrig köpt något på Black Friday tidigare men nu har jag precis flyttat så kommer troligen köpa en ny TV, en soundbar och lampor + skrivbord pga det. Har stenkoll på vad grejerna kostat innan och det blir rätt många tusenlappar billigare..
 
Tänker kika efter nya matbestick, har koll på en viss sort och de är redan prissänkta. Sen behövs det nya vinterskor till flera i familjen, det går nog att hitta på BF eller anslutande rea. Tycker att BF har suddats ut lite, nu verkar det mer vara black week och liknande. Köpte nya möbler till uthyrningsstugorna på Mios reavecka för några dagar sedan.
 
Vi har pratat om att köpa en airfryer länge, så funderar på att köpa en (om jag hittar nån bra till bra pris) på BF och ge sambon i julklapp.
 
Underställ i ull till sonen kollar jag efter också, vill helst inte betala 500+ för nåt han växer ur på ett år bara :p.
 
Jag hittade just reflexväst på rea! Riktigt bra och med den hemma så märktes det ännu mer hur utsliten min gamla var :cautious:

Har annars shoppat lite allt möjligt, men inga spontanköp.
Det har blivit en mobiltelefon (eftersom jag blev irriterande påmind om hur min förra inte fungerar så fort det blir nollgradigt), i princip samma modell som jag var inne på att köpa i våras.
Det har blivit plåster, kirugtejp och pro kolin (mag"medicin") till hundarna.
Mjukisbyxor, eftersom jag plötsligt hittade en modell som var perfekt. Har letat sådana sen i somras utan att se något ens i närheten av bra.
Godis, som ska bli julklapp.

Återstår alltså att hitta hundmat och hundgodis.
 
Hade inga planer köpa nått på Black Friday/Black Weekeend, men diamondpainting med egen bild blev det när va nedsatt en hel del :D
 
Suck, fortfarande ingen rea på det jag behöver, ett grafikkort. Får väl vänta till fredag och se om det faktiskt är det på den prisklass jag vill ha
 
Har generellt lite svårt för alla dessa importerade
helgdagar och annat som går ut på köphets och bekräftelse. I år är dock första gången jag handlar på black week även om det är sånt jag hade handlat ändå.

Jag tittade på en julklapp åt syskonet för två veckor sedan men tyckte den var lite för dyr. Nu kom den på black week för halva priset så den har jag köpt. Har också tittat på dyr hårvårdsprodukt som mamma använder men tycker är lite dyr. Nu var det märket på 30% så det blir nog ett till julklappsköp under veckan.
 
Jag har passat på att beställa skor som jag verkligen behöver då jag enbart har trasiga skor som luktar häst (tänker inte känna mig som en dålig människa för det, då jag har behövt nya skor i ett år) och fodertillskott till hästen.
 
Jag har handlat pa EN Black Friday 😳 och lovade mig sjalv "Never again"! Det var nog 20 ar sedan eller sa ... ingen "nat handel" fanns det och jag akte till narmaste kop center. Jag har nog aldrig sett sa mycket folk pa ett stalle, koerna var helt hysteriskt langa ... Jag tittade mig omkring och akte hem igen. Sonerna skrattar fortfarande at det da de varnade mig innan jag akte att det inte alls var vart modan:grin:
MEN kan man sta i ko lange, fast det ju inte alls ar sa illa nu nar butiker inte har bara en dag langre, och man kan handla pa cyber Monday ocksa.
 
Jag har handlat pa EN Black Friday 😳 och lovade mig sjalv "Never again"! Det var nog 20 ar sedan eller sa ... ingen "nat handel" fanns det och jag akte till narmaste kop center. Jag har nog aldrig sett sa mycket folk pa ett stalle, koerna var helt hysteriskt langa ... Jag tittade mig omkring och akte hem igen. Sonerna skrattar fortfarande at det da de varnade mig innan jag akte att det inte alls var vart modan:grin:
MEN kan man sta i ko lange, fast det ju inte alls ar sa illa nu nar butiker inte har bara en dag langre, och man kan handla pa cyber Monday ocksa.
Var det i USA? :D
Nu när jag handlat så har det inte varit någon kö. Har visserligen varit i butikerna på vardagar när folk normalt sett jobbar, men det har verkligen varit att bara gå in i butik, titta sig omkring, ta rätt grej, gå till kassan, gå ut. Ofta har jag varit helt ensam kund i butiken.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 859
Senast: Red_Chili
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
557
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Tänkte kolla runt lite på kläder idag på black Friday. Jag gillar Desigual väldigt mycket med deras färgstarka kläder med blommor och...
Svar
2
· Visningar
665
Trädgård & Växter Oklart om det här borde klassas som "trädgård" eller som "matlagning", men; är det någon som testat att odla svamp med någon form av...
Svar
16
· Visningar
1 015
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp