Black & Tan tecknade raser

Sv: Black & Tan tecknade raser

Vissa trefärgade russllar kan man ju säga är black & tan med mycket vita tecken (t.ex.), men rent b&t är inte godkänt på någon variant någonstans, de ska alltid vara övervägande vita.

Det var jag som sa det....
Baserat på den importrade b/t JR som en bekant hade. Köpt i England när hon bodde där. Den var enl uppgift renrasig och jag vet att en uppfödare tog kullar efter honom. Så i min enfald trodde jag att det var godkänt. Sorry.

Inte lätt att ha koll...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 284
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 406
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 943
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 604
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp