Blandras...

jemaha

Trådstartare
Vad blir det för vovve av alla dessa raser???

Pappan är Dingo/labrador/schäfer-
50%bordercollie.
Mamman är schäfer/labrador/collie.
Såg annons på blocket, en salig blandning av raser..

Sv: Blandras...

Något som framtiden får utvisa. :smirk: Troligen inte en hund som kommer få det lätt i livet. Kunde de inte blanda lite till när de ändå var igång!? :confused: :crazy: :crazy: :mad:

Ha ha... missade den! Hur har de gjort då???? :D :smirk: :angel:

nej men om man ska vara allvarlig, det kommer förmodligen bli en medelstor hund med STORT aktiveringsbehov. hur balansen mellan jakt, vall och vakt blir är omöjligt att förutsäga.

Ja, då de inte får exportera dessa hundar längre. Men man kanske kan flyga dit syn löptik och släppa ut den någon dag eller två innan man åker hem. :D

Kan nog bli pricis vad som helst... (tyvärr) risken är nog stor att de hamnar tok fel:(

Tydligen inte första gången de har valpar heller: "Nu har vi ännu en kull valpar från två populära föräldrar." Fast jag funderade oxå över det där med dingo..

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 559
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 153
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 037
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka