blandraser

japp...han ställdes på en tvådagars i januari o fick ett cert o en EX:1.....nu får man börja om ....kastrat numera ju. :smirk:
 
nope!
då är han såld..... :angel:
jag har bara med mig Marre o scilla....henne ska jag fö sopa banan med.... :devil: :devil: :devil:
 
japp...så det e lika bra att du skippar att ställa på den ...tyvärr ,det blir bara pinsamt för er i panelen.

det gäller alla som har korthåringar!!!!!! :devil: :devil: :devil:
 
japp....det lär ju vara enda chansen att komma undan från att få rådäng i panelen.......... :devil:

*hoppas att ni glömt bort detta inlägg i januari :angel: :angel:*
 
*gulp* :crazy:

*kanske skulle fixa en smyg-lobotomering på HD o missf.??*
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 642
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag har ju två katter och bor på gård, men än så länge är de innekatter. Båda kastrerade, en hona på 2 år och en hane på 9. Hanen är en...
Svar
3
· Visningar
591
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 195
Senast: AraSlei
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp