Blåsa bubblor med klicker! :-)

Sv: Blåsa bubblor med klicker! :-)

Haha! Det där är något för Loka...! Jag måste nästan testa. :D Jag gillar Bosses blick, vaken och på G, när det vankas godis.

:rofl:
Guuuuuuuuuuuud så sött!
Du får ta och filma det när du lär in det på din hund :)

Så brukar min hund göra när han försöker plocka upp pinnar (eller ja, halva träd snarare) på sjöbotten när han badar om somrarna. Jag har gjort några tafatta försök att lära in det på kommando, men jag vet inte om det har fastnat direkt. Jag kanske borde prova med klickern. :D

Tack Lena!

Nu vet jag vad jag och Narmo ska träna på imorgon :devil:

Jag håller med , tack Lena!

Ett perfekt tips för mig att träna in på vår hund som är gipsad i 2,5 vecka till...

Det har min Tudor lärt sej själv. Så fort vattenskålen är full "kokar han kaffe" o hela golvet blir blött.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 795
Senast: Nota
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 519
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 642
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka