Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag var i Falsterbo i dag och kollade in 6 års hoppningen. Mest imponerad var jag av Bleckert Boy-vilken kapacitet, han hoppade som om hindren var 1,50 istället för max 1,30. Såg att han inte har löst licens i år, någon som har någon avkomma efter honom här?
Om någon härinne ska se Bleckert Boy i 6-årsfinalen i Falsterbo i morgon kan ni väl rapportera här, jag har tyvärr inte möjlighet att åka ner själv i morgon. Jag tyckte bara att han hoppade så bra när jag såg honom i veckan, så det är intressant att höra om han "alltid" hoppar så bra. Han verkade inte vara någon tidshoppare, men var som sagt högt över alla hinder.
Har sett en 07:a efter honom, kommer dock inte ihåg vad det var på mammas sida. Var dock ganska liten (född i mitten av februari och var lika liten som min som är född i början av april) men lika grov som en fullvuxen-testosteron-trippad tjur var dock väldigt söt, men som sagt liknade ungefär ett ardenner föl :P
Skönt att höra att han inte med säkerhet föräver "ardenner" då Hur som helst så är han ju inte i avel nu, han kanske kommer att vara sporthäst på heltid några år? En mycket intressant hingst tycker jag.
Juridik & Ekonomi Finns det andra bröstarvingar? (=Har du syskon?) Isåfall måste de kompenseras eftersom att de har rätt till åtminstone sin laglott och...
Hundavel & Ras Tror det är för att de inte fäller och finns i tre storlekar. Vill nån ha hund som inte fäller begränsar det urvalet rejält. Finns ju...