Bli av med prestationsångest?

Ibland kan man få en remiss till KBT, då betalar du endast högkostnad. Men det är ganska knepigt och att 'enbart' uppge prestationsångest räcker antagligen inte. Jag själv kan rekommendera det. Av flera anledningar gick jag samma KBT behandling (sex veckor varje omgång) nästan tre gånger vilket var fantastiskt bra eftersom man verkligen lyckades uppfatta allt på ett helt annat sätt andra och tredje gången.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 521
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 655
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
318
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och... 2
Svar
21
· Visningar
1 289
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • WE-tråden