Blinkande reflexlampa

verrdogan

Trådstartare
Hallo

Har ni några bra förslag på reflexlampor till hundar? Finns ju många billigare varianter som inte lyser allt för starkt och inte heller speciellt länge.

Har några här på området som har blåa och gröna lampor som syns jätte bra. Men inte vågar jag fråga dom vart dom hittat dom :o

Har ni sett till några bra lampor?

Sv: Blinkande reflexlampa

Äsch, haffa dom och fråga vetja. Det skulle jag ha gjort. :D Jag har ett jättebra som är ett tjockt mjukt tyghalsband med en smal plastgrej i mitten av det som kan blinka i två olika hastigheter. Det jag har är rött men det fanns i fler färger. Det syns jättebra och har överlevt ösregn, snö och "badande" i diken. :p

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 350
Senast: Red_Chili
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 356
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 671
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka