Blir fan tokig på det här

Modig_Korn

Trådstartare
Finns det något sätt i värden man kan stänga av msn vibbarna? Hatar de mer än mycket annat här i världen (gravt i lands problem) men kan man få det att sluta? Hata hata hata hata

Sv: Blir fan tokig på det här

Åååh HÅLLER MED!! De är skitjobbiga.. TYVÄRR säger jag emot mig själv för jag använder dom när jag vill vara lite extrra jobbig på kompisar.. men blir irriterad när jag får en själv! BORT BORT BORT!

SÅ fram med svaret n som vet!

Sv: Blir fan tokig på det här

Verktyg -> Alternativ, välj Meddelanden i vänsterkanten, kryssa ur "Tillåt mig att skicka och ta emot vibbar". Borde funka.

/Ida

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
561
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
788
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka