Sv: Blir handikappad vid nödsituationer
KL
Svarar lite här och där
Jag vet vad som ska göras, har just t.o.m. skrivit studenten i hälsokunskap så har det färskt i minnet, men bara att få mig själv att ens röra på mig blir en kraftansträngning vid en nödsituation.
men kanske som några av er skrivit borde man öva praktiska färdigheter så man faktiskt gör något istället för att man bara lär sig teorin. Jag har ofta försökt tänka ut hur jag skulle göra i olika situationer, men då det gäller stängs allt av där uppe, jag får inte tankeverksamheten liksom att fungera och jag kommer inte ihåg någonting, en ganska äcklig känsla egentligen.
Blir lite ängslig då jag snart ska flytta hemifrån och bo ensam, då jag verkar bli helt handlingsförlamad och får inget vettigt gjort om t.ex en brand bryter ut.
har laddat ner en bra nödsituationsapp i mobilen då jag vet hurdan jag blir om något händer, men t.ex igår hade jag inte ens en tanke på att kolla på den ändå. 
KL
Svarar lite här och där
Jag vet vad som ska göras, har just t.o.m. skrivit studenten i hälsokunskap så har det färskt i minnet, men bara att få mig själv att ens röra på mig blir en kraftansträngning vid en nödsituation.
Blir lite ängslig då jag snart ska flytta hemifrån och bo ensam, då jag verkar bli helt handlingsförlamad och får inget vettigt gjort om t.ex en brand bryter ut.