S
star moone shine
Måste skriva av mig lite och är det nån som har ett bra tips att ge så SKRIV!
det är så att vi har en tjej i stallet som har en ponny, hur go och duktig som helst. ryttaren har vart väldigt bra med denna häst, tävlat, ridigt och pysslat...men i sommras så försvann alltihop, hon slutade att sköta allt, häst och stall. vi i stallet har sagt till henne flera gånger men det kommer in och snabbt ut ur hennes öron...
hon borstar inte sin häst varje dag ens! tycker så synd om hästen...hon ställer verkligen alltid upp på sin ryttare.. jag har hjälpt henne med ridingen för att hon ska få mer tid för hennes vänner men det blev istället att hon "slapp" att rida dagarna efter att ja hade ridit hästen...
blir så arg...hennes mamma vägrar att sälja hästen och får inte alltid reda på allt hennes dotter gör...hade det vart min häst så hade hon vart såld för längesen, sköter ja inte min häst tycker min mamma inte att ja ska ha någon heller. va ska ja göra! det har vart såhär sen i sommras och det känns inte som det komemr att sluta heller....tycker bara så himla synd om hästen...
det är så att vi har en tjej i stallet som har en ponny, hur go och duktig som helst. ryttaren har vart väldigt bra med denna häst, tävlat, ridigt och pysslat...men i sommras så försvann alltihop, hon slutade att sköta allt, häst och stall. vi i stallet har sagt till henne flera gånger men det kommer in och snabbt ut ur hennes öron...