Blir så arg på min veterinär!!

misan1984

Trådstartare
Hej!! vill bara säga att jag blir så sur på min veterinär. Jag vaccinerade min häst mot botulism den 14/1 -05 och han skulle kommit måndag förra veckan igen för andra sprutan + böjprov, men hans bil hade gått sönder. Han sa då att han skulle komma nästa vecka istället men ringd nu i måndags och då var telefonen anstängd och på telefonsvaren sa han att han har semester denna vecka. Jag förstår inte hur man som veterinär kan göra så. Man kan ju inte gå över tiden allt för länge heller!!!
Men men det finns ju inte så mycket man kan göra eller vad säger ni???

MVH Mia

Sv: Blir så arg på min veterinär!!

Man kan ringa en annan veterinär eller åka till en annan veterinär och inte 'sponsra' så nonchalanta veterinärer. Att bilen gick sönder är ju sånt som händer den bäste, men att säga att man ska komma och glömma BÅDE att man har semester och att tala om för djurägaren att man har semester är lite väl magstarkt i mina ögon.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 906
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 459
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 641
Senast: Otherside
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 717
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka