Blir så förbannad!

R8n

Trådstartare
Tänk grannen har inte tagit in sin katt ännu. Och den som flyr så fort det smäller:crazy:

Var upp med katten och ringde på men hon öppnade inte. Så nu är katten utanför och hon har fest:crazy:
Vad gör man som djurmänniska man är?
Får ju inte ta in katten för mor så det blir det inte tal om, och inte heller kan jag släppa in katten i ingången för det finns en "katthatare" här.

Sv: Blir så förbannad!

Du får försöka se det från den ljusa sidan:
Den kanske mår ännu sämre inne i en lägenhet där det är fest och den inte kan fly.

Det var jag som misstog mig. Det var grannarna ovanför henne som spelade musik.

Var upp och ringde på dörren ännu en gång strax före 21:30 och då släppte hon in katten. Så den har varit inne under de värsta smällarna.

katter är mycket tåligare mot oljud än vad man tror. min katt brukar lägga sig och sova när jag spelar hög musik.

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 156
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
543
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet