blir så irriterad!

ElinPelin

Trådstartare
på hööks... på hemsidan har de vissa prylar, i katalogen vissa och när man väl bestämmt sig så har de inte grejen i butiken! ahh! t.ex. shabrak och bett, på nätet har de ju massor av bett men i katalogen bara hälften typ..

Sv: blir så irriterad!

:confused: :confused:

Hööks är väl en av de få som faktiskt har samma sortiment i butik, nätbutik och katalog.
Att det dyker upp nya artiklar som inte kommer med i katalogen under säsongen kan ju hända, men då är de ju oftast med i ordinarie sortimentet i nästa katalog. Jag tycker de sköter sig bra på den punkten!:bow:

Just nu är det ju dessutom i skarven mellan 2 kataloger, så det har ju kommit mycket nyheter som inte finns i den gamla katalogen.

Till skillnad från t.ex. Börjes, som ha massor i butiken men visar mycket lite i katalog och nätbutik. Dessutom är det inte säkert att varan ser ut som på bilderna när man väl får den...:smirk:

Senast ändrad:

jahha, hööks är ju en väldigt bra affär, med de har ju aldrig saker i butiken som de har på nätet, men det är säkert olika från butik till butik... men borås ska ju iallafall ha det som är på internet

ja blit lite smått irriterad bara :devil: lika bra att beställa från internet eftersom de har mkt mer grejer där..

Fast är det något som man verkligen vill ha så kan man ju ringa till butiken innan man åker och fråga om det finns hemma. Så har jag gjort och det har fungerat bra, finns det inte så tar de hem det inom några dagar. Smidigt.

det är nog olika i olika butiker, har varit till västerås 3gånger för att köpa saker som jag bestämt mig för att köpa i fösväg, men de saker som jag skulle ha fanns inte.....
därimot har jag varit i linköping många gånger och de har alltid haft mina saker inne.

Om det är något speciellt du söker från sortimentet, som finns med på internet eller i katalogen som du har tänkt köpa, så ring till dom och kolla så det finns inne innan då. Så slipper du bli besviken om det sedan visar sig att det inte finns inne.. Det kan ju vara så att de har sålt slut vissa produkter, eller ännu inte hunnit få hem vissa grejer.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka