Blir tokig på henne!!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare -anki-
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 679
A

-anki-

Min katt håller på hela nätterna och skriker för att hon vill ut. Hon har nyligen haft ungar och nu börjat med p-piller igen, men det är som om hon blir ännu skrikigare dagarna efter hon fått p-piller. Stereliseras ska hon men inte förren till vintern när hon ändå inte vill vara ute så mycket, så då blir det inte så jobbigt att hon inte får springa ut efter op. Jag går för tillfället med henne i koppel men hon ska få börja springa lös igen snart, men jag vill helst vara hemma när hon är ut och inte släppa ut på nätterna. Är det någon mer som har katt som bara ska ut hela tiden? Vad gör ni åt det? Står ut med skikandet eller släpper ut på en gång katten vill?
Tacksam för tips!!

Sv: Blir tokig på henne!!

Skriker hon dygnet runt eller ? Hon kanske börjat löpa, och då hjälper det ju inte med 1 piller/veckan.

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 243
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 418
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka