blockade utgivare

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Nelson01
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 611
N

Nelson01

heej .
finns det nå kunniga personer här ?
det är ett program som jag är beroende av att ha på datorn . ett redigerings program . men jag kan inte installera det för det står att utgivaren har blivit blockerad . hur kan jag blockera upp det så att ja kan installera programet ?

blir glad för all hjälp

Sv: blockade utgivare

Förmodligen får du betala för programmet :angel:

men jag hade det på datorn gratis innan jag gjorde back up på den men råkade trycka på något som gjorde att det blev blokerat då ja skulle installera det igen

Ehm, lite mer info tack. Utgivaren har blivit blockerad? Vad står det mer exakt? Vad heter programmet? Kör du Vista, OS X, HP-UX eller annat operativsystem?

*halvt kl*
Jag gissar hej vilt, men rent spontant tänkte jag på Windows Firewall och någonting som det här:

FirewallUnblock.png

Länk till bilden.

Men det kanske inte ens rör sig om installtionen utan om själva nedladdningen.

jo det rör sig om installeringen för nerladdningen gick .

Ah, well då så. Starta kör (win+r) och skriv cermgr.msc och sen ok. Väl där gå in under Icke Betrodda Certifikat/Certifikat och se om det inte finns ett namngivet som Jernej Simoncic (utgivaren i din bild). I så fall ta bort det, och låt bli att blockera det nästa gång.

Ah, well då så. Starta kör (win+r) och skriv cermgr.msc och sen ok. Väl där gå in under Icke Betrodda Certifikat/Certifikat och se om det inte finns ett namngivet som Jernej Simoncic (utgivaren i din bild). I så fall ta bort det, och låt bli att blockera det nästa gång.

är det programet WinRAR du menar ?

såfall vart ska ja skriva det du sa ?

Nej, kortkommandot win+r. Windows-tangenten och r. Eller bara "kör" som finns under startmenyn. Eller skriv certmgr.msc direkt i startmenyns sökruta.

Nej, kortkommandot win+r. Windows-tangenten och r. Eller bara "kör" som finns under startmenyn. Eller skriv certmgr.msc direkt i startmenyns sökruta.

aha då förstår jag , fått upp den rutan och vad skulle ja skriva ?

jo jag har fått upp det nu . hur blockerar jag upp?

nu har ja lyckas . tack för all hjälp :)
nu vet ja hur ja ska göra :)

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Mina Google-skills är otillräckliga. Igår kväll fick jag notiser om att en vän/bekant hade lämnat flera gruppchattar som jag är med i...
Svar
6
· Visningar
529
Senast: Masqueradee
·
Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade... 2 3
Svar
56
· Visningar
2 368
Senast: Inte_Ung
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka