Blockat någon på fb-chatten?

Triangul

Trådstartare
En konstig fråga men jag är nyfiken!

Har ni stängt av/blockat någon på fb-chatten?

Av vilken/vilka anledningar har ni gjort det i så fall?


Jag har stängt av någon snubbe jag träffade då jag av misstag råkade skriva till honom en gång då jag skulle skriva till en annan person. Ville inte att det skulle hända igen så blockade.

Nu är jag dock fundersam om en person blockat mig, haha man blir så nyfiken och önskar det fanns sätt att ta reda på det :grin:
 
Sv: Blockat någon på fb-chatten?

Jag har i skrivande stund fem personer blockerade på chatten av det enda och enkla skälet att de författar varsin Mitt Livs Novell varenda gång jag kommer online. Det spelar ingen roll att jag aldrig svarar på det de skriver, de fortsätter. Och fortsätter.

De flesta är trevliga. Egentligen.
wink.gif'
(bortsett från den ena, en stalkertyp, som jag bara har kvar på vänlistan för att få min dagliga dos underhållning/fascination/obehag av) Men jag orkar inte med detta ständiga "DUDUDU"-petande på chatten.
 
Sv: Blockat någon på fb-chatten?

Min morsa p.g.a. måste minimera kontaktvägarna (och häromdagen blockade jag henne helt och hållet på FB).
 
Sv: Blockat någon på fb-chatten?

Ingen blockad där, men jag är aldrig online där heller. Dock några helt och hållet blockade!
 
Sv: Blockat någon på fb-chatten?

Jag brukar blockera folk emellanåt när jag känner att jag inte orkar med dem under en period. Det kan handla om avlägsna vänner som stör mig med jämna mellanrum, till folk som jag bara inte känner för att prata med just där och då...
 
Sv: Blockat någon på fb-chatten?

De flesta är trevliga. Egentligen.
wink.gif'
(bortsett från den ena, en stalkertyp, som jag bara har kvar på vänlistan för att få min dagliga dos underhållning/fascination/obehag av) Men jag orkar inte med detta ständiga "DUDUDU"-petande på chatten.

Hehe, jag har också några vänner sparade på facebook för jag fascineras/underhålls av deras logginlägg :devil:
 
Sv: Blockat någon på fb-chatten?

Jag är visserligen aldrig inloggad där längre, just för att "slippa" prata med personer jag ändå inte vill prata med. Men jag har en person som jag har både blockat och plockat bort från mitt flöde. Ett gammalt ragg som jag av vissa skäl var tvungen att ha en fortsatt kontakt med, men som jag helst ville slippa prata med/se hans uppdateringar. Numera träffas vi aldrig, och jag skulle egentligen kunna ta bort honom som vän helt, men jag ser ju inte hans uppdateringar ändå och störs inte av honom, så han kan väl få vara kvar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 805
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 163
Senast: Klara
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp