Blödning i benet...

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Kelly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 954
K

Kelly

Hittade min kära pålla på tre ben i hagen i fredags... efter att distrik hade varit där fick vi åka ner till hbg.. hon hade en blödning i benet.. en rejäl sådan... Hoppas hon kommer bli bra... har ni haft någon som haft en blödning? har dom återhämtat sig bra och så?

Sv: Blödning i benet...

Ingen erfarenhet av det.... Men de är kanonduktiga i Helsingborg!!:bow: Så din häst är i goda händer!!:love:

Sv: Blödning i benet...

ja, dom är verkligen bra där nere så jag vet att hon får den bästa vården... men skulle vilja veta utgången lite för er som varit med om något liknande..?

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 182
Senast: Mint
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 246
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 575
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 043

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Tillbaka