Blogger och riktigt namn

Hedda

Trådstartare
Jag behöver er hjälp efter att ha blivit halvt galen på bloggers hjälpsidor. Jag har en gmail. Nu har jag skaffat mig en blogger-blogg och utan att jag vill det så står det under alla inlägg "Upplagd av mitt riktiga för- och efternamn". Jag vill inte att min blogg ska vara så lätt ihopkopplad med mig för främlingar, inte just nu. Vet någon hur man ändrar i sekretessen och gör så att det inte står mitt riktiga namn?

Sv: Blogger och riktigt namn

Allra högst upp till höger när du är inne på Blogger så visas din visningsbild tillsammans med ditt namn och en pil, klicka där (Profil) och välj sen Blogger-profil --> Redigera profil och sen under Identitet ändra visningsnamn.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 290
Senast: Raderad medlem 147980
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 245
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 646
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka