Blomkrukor som toalett

eldione

Trådstartare
Eh, inte så överdrivet populärt hos min mamma!! Speciellt en av kattungarna har fått för sig att alla stora krukor mamma har på golvet är till för att användas som toalett. Spelar ingen roll att vi har Fy-spray utanpå krukorna och sådana dära små kulor i jorden som man har i rabatter där man inte vill ha katter.
De flesta stora har vi räddat genom att sätta små krukor i men nu har de börjat med de mindre istället!

Slutar han efter ett tag eller finns det nått annat mirakelmedel??
Mamma hotar var dag med att vi får sälja honom (ej förklädd annons eftersom detta ALDRIG kommer hända så länge jag finns här)

Sv: Blomkrukor som toalett

prova att lägga lite större stenar på jorden i krukan så klarar den inte o gräva.jag gjorde detta med lyckad resultat.lycka till :)

Sv: Blomkrukor som toalett

Prova att sätta tejp över krukorna. Vanlig tejp kors och tvärs och om det går gärna med klistret uppåt.

Liknande trådar

P
Övr. Katt Några av er kanske läste min tråd om problemen med vildkatter som min mormor hade, Dessa vildkatter...*långt* och att hon fångade en av...
Svar
12
· Visningar
1 519
Senast: Phocahontas
·
E
Övr. Katt :confused: Hoppas någon kan hjälpa mej med ett litet problem vi har. Det är så att vi har väldens goaste katt. :love: Hon fyller ett år...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: Emma85
·
Övr. Katt Vi har tre! Första katten övertalades vi till att ta emot. Vi bodde i lägenhet och en kollega hade blivit allergisk mot sin hårboll till...
Svar
11
· Visningar
1 463
Senast: Xeline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka