Blötmat som står framme

Sv: Blötmat som står framme

Om du med rumstemp menar ca 20 grader så funkar det med 12 timmar men olika katter kan ha olika syn på saken. På sommaren när det är varmt och kanske mycket spyflugor så blir tiden kortare.

Håller med föregående. Tills de äter upp den, i princip.
Man ska ju inte lägga upp en hög och förvänta sig att de klarar sig i flera dar, direkt. Men man behöver inte vara orolig att man måste byta fyra ggr om dagen heller. Då har man bra kräsna kissar.

OK. vi har en katt som kommer och går som han vill (och äter när han vill) Men då verkar det ju inte vara nån fara om maten blir ståendes ett tag på dagen :)

Liknande trådar

Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
1 082
Senast: ameo
·
Katthälsa Jag vill ju helst att Norris äter en blandning av torr och våtfoder, lite torrfoder för tänderna och för att det kan stå framme för...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Puffindog
·
Katthälsa Jag har debatterat med mig själv om jag verkligen ska skapa den här tråden, men efter de senaste veterinärbesöken är det vissa... 2
Svar
35
· Visningar
2 809
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31