Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det du egentligen vill veta?
Vad det kostar att stå uppställd året om? Vad en husbil kostar att köpa och äga?
Hur kallt det är i en sådan när det är vinter? Hur lidande matlagning och hygien blir?![]()
Jamen typ allt!
Dusch osv finns ju i flera bussar så hygienen borde väl knappast bli lidande..
Men kostnader, hur gör man med tvätt/diskmaskin, har läst att vissa har det installerade, vad kostar sånt osv![]()
Det enda man behöver är en buske för morgonbestyren...
Det gällde campingbussen jag hade tillgång till i mitt tidigare liv.Varför behöver man en buske för det? Vad är det man ska göra som inte går att göra i husbilen/husvagnen?
Handfat och toa brukar ju finnas.
Dessutom är busken bra för då fyller man mindre i latrintanken...
Jag tänker mig att man nog får köpa en ganska lyxig variant, modell ganska stor, för att kunna bo i den permanent, så att allt fungerar ordentligt osv, det har ju dessutom hänt ganska mycket de senaste 10 åren. Och latrintankarna lär ju bli fulla ganska fort om man både använder toalett och dusch, för det borde väl hamna i samma eller? (Jag har aldrig funderat kring detta innan).
Men vart tänker du dig att du ska stå med den? En parkering någonstans? Eller uppställt? Hur ser det ut med jobb osv? Om man vore typ resande säljare vore det ju smidigt!![]()
Ett exempel på vad jag skulle titta efter är den här.
HEEEEEELT sjukt att jag får köra den på mitt b-kort. 20 ton på tre axlar, inte riktigt som min XC70, om jag säger så...
Det där är något som jag skall tänka på.min sjuttioåriga mamma som aldrig kört något större än en Passatkombi får köra exakt samma fordon med pasagerare helt utan restriktioner så länge det är registrerat som PB2.
Det undrar jag med?är det någon här på buke som gjort detta?
Å jag får köra motorcykel ocksåHEEEEEELT sjukt att jag får köra den på mitt b-kort. 20 ton på tre axlar, inte riktigt som min XC70, om jag säger så...