bockande fullblod

Sv: bockande fullblod

När han bockade gjorde han det samtidigt som han gick bakåt, så när jag drev framåt blev resultatet att han stod stilla och bockade :o

Skönt att höra att din häst bara slutade så där av sej själv efter ett tag, hoppas min gör det också :)
 
Sv: bockande fullblod

För den som undrat så kan jag nu tala om att han inte bockat ett enda dugg sen vi bytte till en sadelgjord med resårer på bägge sidor trots att han nu går lika mycket som innan. Bad hovslagaren kolla ryggen när han ändå var här häromveckan och han kunde inte finna att han hade någon reaktion vare sej i ryggen, rumpan eller i ben och hovar.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 325
Senast: SiZo
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
3 717
Senast: MiniLi
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 425
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp