Bukefalos 28 år!

Bodil Granbergs uppfödning / hemsida?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nosgrimma

Trådstartare
Hej, Jag fick precis veta att min Bullterrier hane kommer från Bodil Granberg (från Bodils minicirkus) :crazy: och jag skulle gärna vilja veta lite mer om hans liv innan han kom till mig.

Som dom flesta redan vet så har bodil tyvärr lämnat oss och nu undrar jag om det är någon här som vet om det finns någon hemsida med hennes bullterriers? :confused:
var det någon annan inblandad i uppfödningen? Vart har alla hennes djur (hundar) tagit vägen nu?


Tacksam för alla tips och hjälp jag kan få!
 
Sv: Bodil Granbergs uppfödning / hemsida?

Nej ingen hemsida förutom en antik som inte säger ngt. Ingen annan inblandad så, utom möjligen de som hjälpte henne på gården.

Majoriteten av hennes djur är omplacerade alt kommer bli omplacerade via aktuell ras rasklubb. Allt enligt medierna.
 
Sv: Bodil Granbergs uppfödning / hemsida?

Det fanns en tråd om Bodils död och Gris-Eva här på buke var tydligen bekant med henne.
Prova att PM:a henne.
 
Sv: Bodil Granbergs uppfödning / hemsida?

tack för tipsen och info :)

om någon annan kanske har någon info om två av hennes hundar som heter
Bodils Zaphod bebblebrox eller Quest joy to bodil

Det är min hunds pappa och mamma vore kul med kanske en bild på dom :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: valy
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 106
Senast: Ajda
·
Katthälsa Hej, För några månader sedan hämtade jag hem två katter som nu är 1,5 och 2 år gamla och sades vara turkiska angorakatter (syskon från...
2
Svar
23
· Visningar
3 214
Senast: Devinie
·
Relationer Hej allihop! Jag har alltid varit helt säker på att man kommer att träffa någon om man bara lever ett normalt liv, så jag har försökt...
Svar
6
· Visningar
1 593
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Libbsticka
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp