börjes kardborre boots!?

Q

Qudexco

nån som har dem. brukar vanligt vis ha XF på bootsen men en del fs brukar funka!! är de stora?? är det skit dålig kvalite på dem??
 
Vet inte om du menar dom i gummi eller dom i neoprene med kardborre? Har dom i neoprene till min stora häst, tkr dom håller jättebra för det priset, visst kan det bli nåt litet hål (dock inte rakt igenom) efter ett tag, men använder boots varje dag oxå så det är väl inte så konstigt!
De passar nog bäst stl-mässigt på en stor häst eller en D-ponny, finns bara en stl (M) vad jag sett.
 

Liknande trådar

Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 659
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 834
Senast: Rugge
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 501
Senast: karl_h
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 667
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp