Börjes produkter.

Sv: Börjes produkter.

Du det är farligt att åka dit. Även om man bara ska köpa lite så kommer man ut med en massa. :o Jag måste dit snart, har redan en shopping list på 4000 kronor och jag lär ju bli sugen på mer när jag är där. Tur att min mamma ska följa med och hålla mig i örat... ;) Det kan behövas även när man är vuxen bland.

Haha^^
Jo, jag har varit nere i ullared en gång. ;)
Och det var inte lite som jag fick med hem.
Det är ju så himla roligt, att handla. :)
Och man måste ju ha inte lite nytt.
Jag har redan beställt denna månad, och nästa har jag redan bestämt vad jag ska handla. Haha^^
Och jag har ingen stor inkomst så det blir ju min pappa som för stå för det mesta. :P
och han blir ju inte så glad, det går åt mycket pengar på hästen o hästsaker i månaderna. Hehe.

jo en fråga till er alla.
funderar på att köpa chaps i från börjes.
läderchaps, vilka ska jag välja?
finns för 188 kr, och 200 någontin.
och även för 400 kr.
vill ha ett par billiga, men bra.
ska tävla snart, och vill va fin tills dess både hästen o jag o då är ett måste nya saker :D
 
Sv: Börjes produkter.

jag har ett par:) fungerar bra kanske inte världens bästa fäste men vad ska man förvänta sig ? jag är nöjd med mina, håller bra spricker inte i sömmarna som mth kan göra.. har haft dom sen globen 07 kelt klart nöjd :):)
 
Sv: Börjes produkter.

jag har ett par:) fungerar bra kanske inte världens bästa fäste men vad ska man förvänta sig ? jag är nöjd med mina, håller bra spricker inte i sömmarna som mth kan göra.. har haft dom sen globen 07 kelt klart nöjd :):)

Ok. =)
Jag har ett par vanliga billiga mocka chaps nu.
Vilken av dom på börjes har du? =)
 
Sv: Börjes produkter.

Allt som jag har köpt på hööks har gått sönder, så prova du börjes, dom e nog inte sämre än hööks iallafall
 
Sv: Börjes produkter.

Mmm, kul att höra. Jag har försvarat Börjes några gånger gentemot Hööks med argumenten att det jag köpt från Börjes faktiskt har bättre kvalitet än det jag köpt från Hööks. Även om det jag köpt från Hööks sett "flashigare" ut. ;)
 
Sv: Börjes produkter.

Allt som jag har köpt på hööks har gått sönder, så prova du börjes, dom e nog inte sämre än hööks iallafall

OK. =)
Ska göra de.
tänkte pröva dom short chapsen, för 188 kr eller 200 kr eller så vad dom kosta. =P
Tror dom duger. =)
 
Sv: Börjes produkter.

Mmm, kul att höra. Jag har försvarat Börjes några gånger gentemot Hööks med argumenten att det jag köpt från Börjes faktiskt har bättre kvalitet än det jag köpt från Hööks. Även om det jag köpt från Hööks sett "flashigare" ut. ;)

Jo, hööks har jätte mycket fina saker.
Men priserna, shit. :/
Skulle köpa nya ridbyxor, och skor.
Kolla först på hööks, men skulle gå på runt 1200 kr.
När jag kolla på börjes kom jag upp i, 850 med frakt =)
Plus att då fick jag ett träns, ett par ridbyxor och ett par skor.
Och då valde jag inte dom billigaste skorna ändå.
Utan ett par med stålhäta. =)
Jätte nöjd och glad.
 
Sv: Börjes produkter.

Haha^^
jo en fråga till er alla.
funderar på att köpa chaps i från börjes.
läderchaps, vilka ska jag välja?
finns för 188 kr, och 200 någontin.
och även för 400 kr.
vill ha ett par billiga, men bra.
ska tävla snart, och vill va fin tills dess både hästen o jag o då är ett måste nya saker :D

Jag beställde läderchaps i höstas. Då hade de inte så många att välja på... :p Tror jag beställde de dyrare, exlusive.
Men de var konstiga storlekar (olika stor på vänster resp. höger-eller är det mina vader... :angel: och väldigt små).
Och lädret kändes konstigt, inte så glansigt som jag vill ha det.
Brukar föredra börjes, men jag köpte i slutändan från hööks iaf... och är supernöjd!

Kul att de har flera olika modeller! De för 279 ser snygga och prisvärda ut!
 
Sv: Börjes produkter.

Jag beställde läderchaps i höstas. Då hade de inte så många att välja på... :p Tror jag beställde de dyrare, exlusive.
Men de var konstiga storlekar (olika stor på vänster resp. höger-eller är det mina vader... :angel: och väldigt små).
Och lädret kändes konstigt, inte så glansigt som jag vill ha det.
Brukar föredra börjes, men jag köpte i slutändan från hööks iaf... och är supernöjd!

Kul att de har flera olika modeller! De för 279 ser snygga och prisvärda ut!

Ok.
Jo, tycker också dom för de priset ser bra ut. =)
Funderar på dom, eller dom för 188 kr.
Hm, svårt o bestämma mig.
Men går ju alltid skicka tillbaka om jag inte är nöjd. =)
Får ju pengarna tillbaka då
 

Liknande trådar

Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
874
Senast: Gulis
·
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 055
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 066
Senast: inverterad
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 648
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp