Bukefalos 26 år!

Börjes regntäcke Orkan !

Mynta2

Trådstartare
Jag behöver ett billigt regntäcke, behöver inte vara något speciellt...bara det andas. Är då Börjes Orkan ett shysst alternativ ? Kommer inte använda det sådär jätteofta, bara om det tex regnar i flera dagar i sträck eller nåt sånt. Hur är dom i storlekarna ? Är det bra passform ?

Finns massvis av trådar om det täcket, sök!

Har själv ett sådant, fick hem det i förrgår o har inte använt det så mycket än... men det sitter bra, iaf på min pålla.

Mynta2

Trådstartare
Ok, då söker väl jag då...har aldrig vart in på detta forum förut...så jag hadde då ingen aning. Tack för svaret.

Liknande trådar

Samhälle Har ni börjat handla andra varor i någon utsträckning när ni handlar mat? Hitta billigare alternativ i någon utsträckning? Eller...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 600
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
749
Övr. Hund Har funderat på att gå ut och vandra längre norrut i landet med Milou men eftersom jag inte har bil så är jag tvungen att åka buss eller...
2
Svar
36
· Visningar
1 447
Tävling Nu har det ju börjat komma igång tävlingar igen efter corona, och ridklubben jag är med i funderar på vad man ska ha för fika/mat/dryck...
2
Svar
39
· Visningar
1 925

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CLIX
  • Störiga saker vi stör oss på, del 22
  • Kriget i Ukraina

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #7