Börjes regntäcke Orkan !

Mynta2

Trådstartare
Jag behöver ett billigt regntäcke, behöver inte vara något speciellt...bara det andas. Är då Börjes Orkan ett shysst alternativ ? Kommer inte använda det sådär jätteofta, bara om det tex regnar i flera dagar i sträck eller nåt sånt. Hur är dom i storlekarna ? Är det bra passform ?

Finns massvis av trådar om det täcket, sök!

Har själv ett sådant, fick hem det i förrgår o har inte använt det så mycket än... men det sitter bra, iaf på min pålla.

Mynta2

Trådstartare
Ok, då söker väl jag då...har aldrig vart in på detta forum förut...så jag hadde då ingen aning. Tack för svaret.

Liknande trådar

Småbarn Vi kommer att få 2,5km till dagis, men jag hoppas på att det stora delar av året kommer gå att cykla 😃 det får bli bil när det är snö...
Svar
10
· Visningar
531
Senast: cherie
·
Övr. Hund Hej! Nu är det såhär att jag ska få en hund valp som är en flat coated retriever 💙 Och han kommer flytta hem till oss i helgen så jag...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Pga jobbyte kommer vi troligtvis behöva bygga en hundgård som kan användas 1-2 dagar i veckan. Hur själva hundgården ska utformas har...
2
Svar
21
· Visningar
1 152
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Funderat lite extra på hur olika det kan vara mellan raser och individer på när och om hunden behöver ha tröjor, täcken och skor och...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 540
Senast: fejt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 10
  • Hur ska en orka? (Sjuk hund)