• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare smiling_sun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 194
S

smiling_sun

Någon som har ett tips på var jag kan få tag i ett bogskydd som är bra? Min häst är extremt känslig i huden och får skav direkt. Köpte för ett tag sedan Hööks bogskydd, som bara var skit ´, hästen fick till slut skav av själva bogskyddet! :crazy: Så, var får man tag i bra bogskydd?

Sv: bogskydd

Horze sitt er bra synes jeg. Dyrere enn hööks. Nå har jeg i og for seg ikke hatt hööks sitt, men det kjennes bedre ut i materialet.

Jag kan hålla med dej om att höök s inte är något bra..
För att göra det lättare för täcket att "glida" kan man spruta på pälsgland på bogen samt på täcket. De hjälper lite iallafall!
:banana: :bump:

En tjej i stallet har ett bogskydd som är lite annorlunda utformat, det är ifrån Shires. Det fungerar mycket bra på hennes häst! :)

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
878
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
481
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka