Bison

Trådstartare
Ska köpa ett bogskydd till pållen, så ngn som har tips på ngt med bra passform. Hästen är ganska smal över bogen, D ponny.

Sv: Bogskydd!

Jag har testat alla möjliga olika märken och prisklasser på bogskydd, eftersom nästintill alla täcken skaver på den ena ponnyn :smirk:
Det som jag tycker är bäst är Globus, kostar 249:- och finns på http://www.hastbutiken.se
Det är i svart med "riktigt" knäppe (ej kardborre). Passar alldeles utmärkt på min D-ponny som inte är alltför grov över bogen.
(Bogskyddet finns i strl. medium eller large, jag har large)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
215
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 311
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 525
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka