Bukefalos 28 år!

Boka tågbiljett på billigaste sätt

Nu är de tydligen väldigt sällan försenade säger de, men deras förseningsinformation har för mig och en kollega varit obefintlig.
Trots att de går ut med att de ska skicka meddelanden i olika form om bussen är försenad.
Man kan alltså stå där, och inte ha en aning om när och om bussen kommer vilket blev ett problem för mig.

Tyvärr finns ingen kundtjänst att få kontakt med heller. De hänvisar till att skicka meddelande till deras facebook vilken de endast verkar svara på kontorstid.
Och ombokning vid försening erbjuds först när bussen är mer än 120 minuter försenad så jag skulle inte våga åka dem (igen) om jag har en viktig tid att passa.
Jag fick fortsätta med bilen jag tagit till stationen för att vara säker på att komma fram i tid. Då hade jag ändå en timmes mariginal för en timmes resa.

Så det blev inte billigt dem gången i alla fall.

Enligt uppgift jag läst, ska det finnas ett svenskt kundtjänstnummer i appen? Har dock inte kollat själv.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
962
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 164
Senast: cirkus
·
Hästvård Behöver lite råd och information om någon känner till denna ovanliga åkomma. Min häst fick i juni förra året diagnosen "bruising"...
Svar
3
· Visningar
3 325
Senast: inferno
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 391
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp