Bokhylla från Ikea -montering.

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare geeo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 505
Sv: Bokhylla från Ikea -montering.

Det tror jag verkligen går... det är nog helt lösa hyllor tom (de står nog bara brevid varandra). Men bara så ni vet så är det inte en byrå det till höger utan en halv billyhylla med hyllplan i alltså :idea:

För att få den kombinationen köper du 2 st hyllor i 40x202cm, 1 st 80x202 och en st 80x106. Var du sen placerar dem är upp till dig. För att få hörnet måste du dock använda en av de som är 40x202cm och köpa med hörnfästningen. Det är alltså en vanlig bokhylla som ställs på snedden och fästes i den hyllor som blir omkring dem.

Sen väljer du dörrar om du vill det.

/Jonaz, som jobbat på IKEA

:idea: Smart! Jag misstänkte att de kunde vara separata bokhyllor men blev osäker. Då skulle jag ju kunna beställa vanliga hyllor, då slipper jag glasdörren! :D

Enda nackdelen då är att jag måste åka till Ikea för att beställa den, på nätet finns det inte en hörnhylla vad jag sett.

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 514
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 940
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 767

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka