Bokmässan 2013

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 130

Miran

Trådstartare
I år pågår bokmässan i Göteborg 26-29 september. Ska ni dit? Jag är där fredag - söndag, mestadels i Formas monter, kom gärna förbi och hälsa på! Det var så kul i våras på Gothenburg Horse Show med alla bukefalister som kom fram och presenterade sig med sina nick ...:D

Sv: Bokmässan 2013

Jag ska troligen bli intervjuad på GPs scen och får i gengäld en biljett till valfri dag, så ja! :)

I år pågår bokmässan i Göteborg 26-29 september. Ska ni dit? Jag är där fredag - söndag, mestadels i Formas monter, kom gärna förbi och hälsa på! Det var så kul i våras på Gothenburg Horse Show med alla bukefalister som kom fram och presenterade sig med sina nick ...:D

Kul att du ska vara där! Jag ska dit torsd-fred så jag kommer gärna och pratar lite! Jag brukar inte skriva så mycket här men har följt allt om Buke-romanen och har så klart läst den! Har även läst alla Klara-böcker och rekommenderar dem, och Dalslandsdeckarna, ofta och gärna i mitt jobb på bibblan! :)

Jag kommer på fredagen. Skriver inte inte så ofta men gillade din bok. Är för gammal för att ha läst dina andra böcker som ung. Får se om jag vågar mej fram.

Liknande trådar

Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag... 21 22 23
Svar
450
· Visningar
35 649
Ridning Det har precis blivit klart att jag ska hålla en liten föreläsning rent allmänt om hästen i historien den 15 augusti på Trelleborgen i...
Svar
16
· Visningar
2 178
Senast: KungTulle
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 520
Senast: Cämz
·
Träning Mitt sto har tendens till att kunna sparka om någon rider förbi, framförallt ponnys. Jag tycker dock att hon blivit värre nu det senaste...
Svar
9
· Visningar
1 449
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka