Bokrean 2019

Exile

Trådstartare
Jag funderade på om jag skulle posta det här i vad läser du nu-tråden men tänkte att det blir lite väl OT och det passar bättre som eget ämne.

Det är ju snart dags för bokrea! Har ni något på era inköpslistor? Jag tänkte att vi här kunde tipsa varandra om sådant vi antingen hört om eller redan har läst och tyckte mycket om som andra kanske skulle gilla. :)

På min egen lista står ett gäng King-böcker jag ännu inte läst samt The abominable av Dan Simmons. Då jag verkligen gillade The terror har jag höga förhoppningar på denna!

The terror får också bli mitt tips till er som gillar en spännande och stämningsfull tegelsten :p

Någon mer som vill dela med sig? :)
 
Jag funderade på om jag skulle posta det här i vad läser du nu-tråden men tänkte att det blir lite väl OT och det passar bättre som eget ämne.

Det är ju snart dags för bokrea! Har ni något på era inköpslistor? Jag tänkte att vi här kunde tipsa varandra om sådant vi antingen hört om eller redan har läst och tyckte mycket om som andra kanske skulle gilla. :)

På min egen lista står ett gäng King-böcker jag ännu inte läst samt The abominable av Dan Simmons. Då jag verkligen gillade The terror har jag höga förhoppningar på denna!

The terror får också bli mitt tips till er som gillar en spännande och stämningsfull tegelsten :p

Någon mer som vill dela med sig? :)
Åh, bokrean hade jag ju glömt! När börjar den officiellt? Jag kan inte hitta det på Akademibokhandelns hemsida...
 
Åh, bokrean hade jag ju glömt! När börjar den officiellt? Jag kan inte hitta det på Akademibokhandelns hemsida...
Jag kunde inte hitta något exakt datum heller utan det var mer "slutet av februari men nätbokhandeln brukar tjuvstarta" typ.
 
Jag kunde inte hitta något exakt datum heller utan det var mer "slutet av februari men nätbokhandeln brukar tjuvstarta" typ.
Ah, ok! Har för mig att det brukade vara på/kring Sportlovet när jag var liten, och där jag växte upp var det vecka 8. Vi får hålla utkik helt enkelt! :)

Jag hoppas förresten kunna få tag på Orbrodösen samt Ett jävla solsken, och kommer säkert att plocka en hel del annat också om jag känner mig själv rätt!
 

Liknande trådar

Kultur Vad finns det för böcker som är så spännande att man knappt kan lägga de ifrån sig? Jag letar, men tycker det är svårt att hitta, därför...
2
Svar
33
· Visningar
2 340
Senast: Pica
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
31 340
Senast: ako
·
Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
14 281
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp