bokstäverna^^

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Ecalyptuz_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 820
E

Ecalyptuz_

hej, kan nån berätta eller visa ( omde nu går) var boklstäverna sitter i ridhuset/paddocken. ska sätta upp i paddocken undrar var dom ska sitta :)

Sv: bokstäverna^^

AKEHCMBF på en 40-meter bana. Börja med A på kortsidan och gå åt vänster (står du med näsan mot staketet går du åt höger...) . AECB ska sitta mitt på kort och långsidorna. De andra 5 meter från hörnet

Sv: bokstäverna^^

AKEHCMBF på en 40-meter bana. Börja med A på kortsidan och gå åt vänster (står du med näsan mot staketet går du åt höger...) . AECB ska sitta mitt på kort och långsidorna. De andra 5 meter från hörnet

Och C ska alltid sitta där dommaren ska sitta ;) så dommaren sitter bakom C :p

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har precis köpt en häst på 6 år. Jätte lugn och snäll att rida, kommer om ett tag. Han behöver bygga lite mer muskler pga inte...
Svar
16
· Visningar
1 605
Senast: Edla
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
748
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: Pinus
·
Ridning Hej hej! Jag är en liten tjej som inte alltid känner sig nöjd efter ridpass. Det första är att jag inte kan få hästen att trampa under...
Svar
8
· Visningar
555
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka