Bokstavs problem

hallonsaft

Trådstartare
Å Ä,Ö fungerar inte från min privata mail till jobbets men till andra går det bra.
Någon som har en bra idé?
Jag har kollat språkinställningarna och som sagt bara på den servern som det krånglar.

*kliar mig i skalpen*

Sv: Bokstavs problem

Min första tanke är snarare att det är så att det program du har på jobbet för att läsa mail inte klarar av den teckenkodning som används.

Så det du får göra är att kolla så att det program du använder privat skickar text i något annat format.

Sv: Bokstavs problem

Förstår tanken, men förstår inte hur jag ska kolla det eller vad jag ska göra :o

/hallonsaft som inte har helt full koll på tekniken alla gånger

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 169
Senast: Cattis_E
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 117
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 044
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
26 086
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka