bollensdag

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sdman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 082
  • Visningar Visningar 90 644
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fortfarande inte hittat min menskopp. Grävde fram en ask tampax ur gömmorna. "Aha, hylsa, smidigt"

..... :cool:

Så jag kör upp den, med hylsa och allt. Sedan står jag där. Tar ut den igen, kollar på den. Aha, så ska jag göra. Stoppar in den, försöker göra.... inget händer. Ut med den igen, ut med halva tampongen genom hylsan, påt' igen. Ingen framgång, rycker ut fanskapet, slänger hylshelvrtet åt helvete och kör in den som en vanlig tampong istället.

Så jag frågar mig, vad är poängen med hylsa? :cool:

Och förresten är det så jäkla schysst att börja kackla när jag gått och lagt mig?! VAVAVAVA?????

För övrigt så lyckades jag överkoka mina ägg i dag igen! :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
513
Mat Jag gjorde köttfärssås i söndags och la allting i en stor plastlåda med lock. Jag tror det var någon/några dagar kvar på bäst... 2
Svar
21
· Visningar
1 230
Senast: starcraft
·
Hemmet Dags för årets balkongtråd? Jag flyttade i oktober förra året, efter 16 år i samma lägenhet, så nu behöver jag hjälp att inreda min nya... 2
Svar
37
· Visningar
1 991
Senast: MJLee
·
Mat Någon som vet vad det här är för kaka? Antingen om den har något namn, eller recept. Kanske 1 dm långa, hård yta men väldigt mjuk och...
Svar
13
· Visningar
568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka