bollensdag

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sdman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 082
  • Visningar Visningar 90 643
Status
Stängd för vidare inlägg.
@Wingates, menskopp goes scrapbook? Vi kan anordna en pysselkväll! @Mammas tar med sig sitt träd. Jag kan ta med indianpärlor. Vem tar med tequilan?
Låter trevligt! Det där med att klistra rosetter börjar jag bli bra på nu efter alla fitthårsrosetter jag satt på plats. Kan väl inte vara så annorlunda att sätta dem på en menskopp?

Tequilan får ni ha för er själva, men jag har lite absint jag kan bidra med, både grön och röd så det blir färgglatt.

BARNET är en multitalang, precis som sin mor. Vi jonglerar allt från menskoppar till lyror här.

Har ni funderat på att volontära på cirkus sen med era jonglörskonster när nobelchecken trillat in? Tänker att ni kanske inte behöver jobba för pengar på ett tag då, utan bara för att underhålla er själva och andra...?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
513
Mat Jag gjorde köttfärssås i söndags och la allting i en stor plastlåda med lock. Jag tror det var någon/några dagar kvar på bäst... 2
Svar
21
· Visningar
1 230
Senast: starcraft
·
Hemmet Dags för årets balkongtråd? Jag flyttade i oktober förra året, efter 16 år i samma lägenhet, så nu behöver jag hjälp att inreda min nya... 2
Svar
37
· Visningar
1 991
Senast: MJLee
·
Mat Någon som vet vad det här är för kaka? Antingen om den har något namn, eller recept. Kanske 1 dm långa, hård yta men väldigt mjuk och...
Svar
13
· Visningar
568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka