bomlöst / pris för flatback

G

GoddessOfLove

ja har två sadlar . en otrolit ful (o trasig utanpå) thoroughwood allroundsadel (syntet) o en snygg brun flatback sadel . båda ligger bra på pållan , synteten är otrolit skön medans flatbacken är ganska obekväm bla för att den är för stor i sitsen för mej .

ja funderar på att sälja hoppsadeln , det är en ainsley exclusive o är i bra skick . vad är en skäligt pris för den tror ni ?

först så tänkte ja köpa en annan (begagnad) hoppsadel , men jag kan lika gärna hoppa i allrounden . tänkte istället köpa en galoppsadel o rida ut i . en träningssadel då . de borde funka lr ?
 
aah det borde det göra. man såg verkligen att den va för stor i sistsen till dej..
 
Tror den är 1.5 år . Nypris vet ja inte . :o
Omstoppningsbar .
 

Liknande trådar

P
Dressyr Jag hade tänkt köpa en dressyrsadel eller allround mot dressyr, endast hobby dressyrare. Har tittat på Hööks syntet sadel för 1500:- men...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Elisha
·
F
  • Låst
Utrustning jag lånade hem en knights bomlös nu av en granne, har ridit i den 3 ggr o paden har legat sig fel flera gånger trost justeringar. idag...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: palle
·
Utrustning Nu har den stunden kommit som jag fasat för i flera månader nu. Vi behöver investera i en ny sadel. Kunde väl vara ganska kul om man är...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: Elisha
·
Utrustning Behöver gnälla lite. Jag har varit runt i 4 st ridsportbutiker samt ringt till några till och kollat på bra begagnade sadlar och lite...
Svar
9
· Visningar
1 317
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp