Bomvidd på Lippo Allegria

Viccans

Trådstartare
Är det nån som vet hur många grader Lippo Allegria är i W? Eller om man jämför med nått annat märke. Är Lippo generellt mindre eller generösa i bomvidden?
 
Hmm, jag tycker att de känns generösa i bomvidden. Jag har en i lippo allegria i wide och den är bredare än prestige meredith i 34 (troligen än 35 också, det vet jag nästa vecka), samt bredare än bates blå mw järn. Så det känns som att den faktiskt motsvarar vad man tänker sig ska vara just wide. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har efter mycket efterforskningar kommit fram till att en lippo fazzino skulle kunna passa på min häst men nu till problemet. Jag...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: Litiabelle
·
Utrustning Vi har provat en ny lippo allegria enzo som vi upplever väldigt hård i sätet. Någon som har erfarenhet, mjuknar den i sätet, hur mycket...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: zarmino
·
Utrustning Nån som vet hur många grader en pfiffsadel är i normal bomvidd, alltså bomvidd 2. Dom är rätt smala eller?
Svar
0
· Visningar
260
Senast: aglaonema
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 508
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp