Bomvidd på Lippo Allegria

Viccans

Trådstartare
Är det nån som vet hur många grader Lippo Allegria är i W? Eller om man jämför med nått annat märke. Är Lippo generellt mindre eller generösa i bomvidden?

Hmm, jag tycker att de känns generösa i bomvidden. Jag har en i lippo allegria i wide och den är bredare än prestige meredith i 34 (troligen än 35 också, det vet jag nästa vecka), samt bredare än bates blå mw järn. Så det känns som att den faktiskt motsvarar vad man tänker sig ska vara just wide. :)

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
572
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
888
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 349
Senast: Tantan
·
Utrustning Nån som vet hur många grader en pfiffsadel är i normal bomvidd, alltså bomvidd 2. Dom är rätt smala eller?
Svar
0
· Visningar
318
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka