Bonde söker fru 2017

Jag kan inte se Kärlek åt alla! Play vägrar funka:arghh:

Du missade typ ingenting. Erik skickade hem sina tjejer, skypade med Charlotte och skulle träffa henne nästföljande helg. Det var väl typ det som hände. Nästa vecka ska Linda åka ut och hälsa på alla och se hur det gick sen. Känns som om det kan bli mer spännande.
 
Du missade typ ingenting. Erik skickade hem sina tjejer, skypade med Charlotte och skulle träffa henne nästföljande helg. Det var väl typ det som hände. Nästa vecka ska Linda åka ut och hälsa på alla och se hur det gick sen. Känns som om det kan bli mer spännande.
Bra, jag trodde Jörgens damer skulle dra stora växlar igen så jag ville verkligen se avsnittet:D
 
Bra, jag trodde Jörgens damer skulle dra stora växlar igen så jag ville verkligen se avsnittet:D

Han har bara den sista kvar, Linda. Han gick på en slutdejt med henne och samma med Wille och Susanne, men det hände inget mer än att de satt och åt, typ.

Det som var mest spännande med hela avsnittet var förhandstitten till nästa vecka. Wille och Susanne var på samma ställe när Linda kom, Erik hade en tjej där (men det framkom inte om det var Charlotte eller någon helt annan) och Jörgen och THERESE (:eek:!) var hemma hos Jörgen när Linda kom. Visst var det nån här som antydde i början att de skulle ha fastnat för varandra?
 
Fattade ni förresten om alla bönderna ska åka till samma ställe i år också? Eller om det bara var Marcus och Johan som känner varandra innan? Trodde mest det var ett försök att dra rubriker förra säsongen med Erik och Sigrid...:grin:

Tycker det är lite småtrist om de åker allihop tillsammans. Blir väl inte mycket till romantisk resa om man är åtta personer? :confused:
 
Fattade ni förresten om alla bönderna ska åka till samma ställe i år också? Eller om det bara var Marcus och Johan som känner varandra innan? Trodde mest det var ett försök att dra rubriker förra säsongen med Erik och Sigrid...:grin:

Tycker det är lite småtrist om de åker allihop tillsammans. Blir väl inte mycket till romantisk resa om man är åtta personer? :confused:

Nej, jag blev också lite orolig, Linda sa ju heller inte resmålet till Joakim och Caroline så jag tror att alla ska åka till samma. Det är supertråkigt tycker jag, det finns absolut ingen poäng i att de ska umgås med varandra.
 
Han har bara den sista kvar, Linda. Han gick på en slutdejt med henne och samma med Wille och Susanne, men det hände inget mer än att de satt och åt, typ.

Det som var mest spännande med hela avsnittet var förhandstitten till nästa vecka. Wille och Susanne var på samma ställe när Linda kom, Erik hade en tjej där (men det framkom inte om det var Charlotte eller någon helt annan) och Jörgen och THERESE (:eek:!) var hemma hos Jörgen när Linda kom. Visst var det nån här som antydde i början att de skulle ha fastnat för varandra?
Jörgen och Therese?!:eek: Oj vad jag längtar till nästa onsdag!
 
Fattade ni förresten om alla bönderna ska åka till samma ställe i år också? Eller om det bara var Marcus och Johan som känner varandra innan? Trodde mest det var ett försök att dra rubriker förra säsongen med Erik och Sigrid...:grin:

Tycker det är lite småtrist om de åker allihop tillsammans. Blir väl inte mycket till romantisk resa om man är åtta personer? :confused:
Verkar som de åker till samma ställe, allt för mer drama..

Blev förvånad att Joacim inte valde rosa bössan-Caroline, tyckte de passade ihop mer. Även om Caroline k verkar som en toppen-tjej!

Dennis stör mig mer o mer för varje avsnitt, sjukt omogen tycker jag. Och osympatisk under middagen med Liselott :mad:, nää där kan tjejerna hitta bättre!
 
Erik och Alma. :love:

Förvånad över att det verkar hålla för Jörgen?

Är i övrigt spänd på Dennis val idag. Vår lokaltidning kan ha gjort en riktig tabbe och har en bild i tvtablån som gör mig till 95% säker på vem han väljer. Ska bli spännande att se om det stämmer.
 
Erik och Alma. :love:

Förvånad över att det verkar hålla för Jörgen?

Är i övrigt spänd på Dennis val idag. Vår lokaltidning kan ha gjort en riktig tabbe och har en bild i tvtablån som gör mig till 95% säker på vem han väljer. Ska bli spännande att se om det stämmer.
Men hallå spoila! Vi vill veta. :D
 
Förra året kan jag fatta dramakopplingen med Erik, Sigrid och svartsjuka Linnea på samma ställe, men i år är det ju om möjligt ännu tråkigare att skicka dem till samma resmål. :mad: Nej, lite fantasi från tv4s sida hade inte skadat.
Det är säkert för att spara in kostnader för tv-teamet :D
 
Vad tror ni efter förhandstitten för nästa vecka? Jag tror faktiskt på Johan och Sofie, och på Joakim och Caroline. Tror speciellt de sistnämnda kan ta det lugnt, inte stressa in i nått och därmed faktiskt ha en rimlig chans att få en stabil relation (stör ihjäl mig annars på att Linda alltid ska forcera fram ihopflytt och giftermål och barn).

Marcus tror jag fortfarande är singel. Dennis och Annie tror jag inte heller det höll för. Vad tror ni, gör han en Erik och har Liselott där när Linda kommer?

Tråkigt nog verkar det ju inte ha hållit mellan Fredrik och Yvonne heller? Leonora har det ju spruckit för redan, men Fredrik hade jag hoppats på.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
153
  • Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp