Här är mina kissar. Alla rena bondkatter
Namn: Lisa
Ålder: 7år
Har haft henne sedan hon föddes. Hennes mamma var min mosters katt och hon föddes utomhus i ladugården. Vi hittade ungarna och lyckades locka fram då, då var de c.a 3-4 veckor. Lisa fick flytta hem till mig och hon är mitt allt

. Skulle inte klara mig utan henne. Hon har mycket personlighet men är reserverad mot främlingar/gäster. Fast nu börjar hon vänja sig vid mina kompisar iaf. Annars brukar hon gömma sig. Hon har blivit expert på att tigga mat när vi äter, hon sätter sig på "sin" stol och lägger upp en tass på bordet, hjälper inte det lägger hon upp två, och självklart hon får hon så mkt hon vill

Med mig är hon helgosig nästan alltid och i perioder sover hon under täcket på min arm

. Sen är hon ganska "väldresserad", hon kommer när jag knäpper med fingrarna och ropar på henne och förstår vad jag menar när jag visar på att hon ska flytta sig och lite sånt. Så kommer hon alltid till hallen när man kommer innanför dörren. Vi älskar att busa med varandra, vilket för min del slutar med bett och kanske någon rivning, men vi ser det båda som en lek, jag kan springa efter henne och när jag vänder och springer åt andra hållet jagar hon mig tillbaka och blir helbusig

Jag fullkomligt älskar denna varelse hon är min bästa vän och mitt allt. Hoppas hon kommer leva minst 10 år till. Hon är alltså en fullvärdig familjemedlem, berest dessutom, hon har bl.a varit med i Norge.