Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men allvarligt, vi prata ju för f-n om hårdrock vs Kent. Hur i självaste ******* kom vi in på fittja, botkyrka o vart jag bor?! Hahaha det här är ju inte sant...
Näääää jag trodde ju såklart att det var frågor helt utan baktankedet syns ju på mina svar.
Men övergången var ju obegriplig.
Vad bra, när diskussionen inte ens inkluderade dej alls
Om du trodde, eller inte ens förstod av mina svar (o Corzettes inlägg) att jag förstod att det var en liknelse av diskussionen innan, så är det nog inte så glasklart för dej ändå![]()
Men allvarligt, vi prata ju för f-n om hårdrock vs Kent. Hur i självaste ******* kom vi in på fittja, botkyrka o vart jag bor?! Hahaha det här är ju inte sant...
Näääää jag trodde ju såklart att det var frågor helt utan baktankedet syns ju på mina svar.
Men övergången var ju obegriplig.
Och du tycker tre min en gång i veckan är ett problem? Bor du nära moskén? Den ligger ju rätt avsides....
Och så tar vi då den där vanliga påminnelsen:
Håll era skriverier till ämnet.
Åsikter och kommentarer om ämnet är alltid ok.
Åsikter och kommentarer om andra användare är inte ok.
/moderatorn
De allra flesta i området är väl inte ens hemma när fredagsbönen startar?
Universum är inte en stjärna.
Stjärnor föds och dör inne i vårt i universum. Det finns materia/energi som de kan skapas av, och som de sen kan avge när de dör.
Universum är någonting annat. Det är ett stort hål/en stor boll/en stor skiva/nånting stort, där en viss mängd energi och materia finns fördelat.
Vad finns utanför vårt universum?
Finns det flera universum eller är vårt det enda som finns?
Var kom energin ifrån som skapade universum till att börja med?
Nej, det där är en väldigt dålig beskrivning av vad vetenskap är. Jag skulle föreslå att du läser på lite, för det är helt orimligt att ha så usel inblick i vad vetenskap är för något när man lever i dagens samhälle.
Fast det skrev hon väl inte heller?
Jo, just exakt så skrev hon. Oldie frågade hur hon trodde att universum blev till. Hon svarade "så som alla andra stjärnor föds". Alltså skrev hon att universum var en stjärna. Tankefel, läsfel, förståelsefel? Jag vet inte, men exakt så stod det.
Ungefär som när den vetenskapliga "sanningen" sa att atomen var odelbar?